Satsning på Facebook gav nya patienter
Annika Korvo, tandläkare i Sundsvall, har tagit extern hjälp med att uppdatera sin hemsida. Foto: Peter Hamberg

Satsning på Facebook gav nya patienter

5 sep 2013
Dela artikeln
Genom marknadsföring på sociala medier kan man få fler patienter till kliniken. Men hur gör man för att det ska bli bra? Annika Korvo tog hjälp med att lägga upp en strategi och nu har ett 30-tal nya kunder hittat henne via Facebook.

Var vänlig logga in för att ta del av materialet.

Du har klickat på en låst artikel, som är exklusiv för Tandläkartidningens prenumeranter och Tandläkarförbundets medlemmar.
Logga in med ditt prenumerantnummer som består av sex siffror. Du hittar numret till höger på tidningens adressetikett, i vårt nyhetsbrev eller på din faktura från Tandläkartidningen.
Klicka här för att läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter.

Om du har problem att logga in kontakta webbredaktören..: redaktionen@tandlakartidningen.se. Skicka inte ditt personnummer. Det räcker med ditt namn och din adress.
Tandläkartidningens veckonyhetsbrev
Copyright © Tandläkartidningen 2014 | Österlånggatan 43
Box 1217 | 111 82 Stockholm
Telefon 08-666 15 00 | redaktionen@tandlakartidningen.se
Ansvarig utgivare: Hilda Zollitsch